گروه ویژه
گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی

نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8
  1. #1

    درجه
    مديريت سايت
    شماره كاربری
    1
    نوشته ها
    217
    سپاس ها
    1
    سپاس از شما 839 بار در 49 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Jan 2005

    سوالات متداول درباره سيم كارت هاي تاليا



    سلام

    شما مي توانيد با زدن شماره #140* بر روي گوشي هاي خود و

    انتخاب كليد شماره گير تلفن خود از مبلغ مانده در حساب خود مطلع شويد

    با تشكر

  2. 3 كاربر زير از شما Admin عزيز، سپاسگزاری كرده اند






  3. #2
    alidark آواتار ها
    درجه
    عضو جديد
    شماره كاربری
    27968
    نوشته ها
    1
    سپاس ها
    0
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Jul 2005

    پیش فرض

    سيم كارت 150هزار توماني از 6 ماه ديگر در بازار ايران شركت تركسل بعد از 38 ماه شرايط ايران را قبول كرد تا اپراتور دوم تلفن همراهوارد فاز اجرايي شود



  4. #3
    OrBeL آواتار ها
    درجه
    مدیر بازنشسته
    شماره كاربری
    15
    نوشته ها
    80
    سپاس ها
    14
    سپاس از شما 23 بار در 13 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Jan 1970

    پیش فرض

    سلام .
    دوستان با زدن 888 هم ميتونيد از مدت اعتبار و باقيمانده حساب با خبر بشيد كه بصورت گويا خودش كامپيوتري جواب ميده

  5. 2 كاربر زير از شما OrBeL عزيز، سپاسگزاری كرده اند




  6. #4


    درجه
    عضو سایت
    شماره كاربری
    1515
    نوشته ها
    42
    سپاس ها
    2
    سپاس از شما 70 بار در 22 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    May 2005

    سوالات متداول درباره سيم كارت هاي تاليا

    1. «سیم‌کارت تالیا» چیست؟
    سیم‌کارت تالیا کارت شناسه مشترک است که حاوی اطلاعات او بوده و مشترک از این طریق می تواند از خدمات شبکه استفاده کند.

    2. «تالیا کارت» چیست؟
    تالیا کارت کارتی است که مشترک به منظور تمدید دوره اعتبار و یا افزایش اعتبار مکالمه خریداری می‌نماید. شماره رمز تالیا کارت باید در گوشی دارای سیم کارت تالیا وارد شود. بهای هر تالیا کارت ارزش اعتبار مکالمه موجود در آن به اضافه %6 مالیات و عوارض می‌باشد.

    3. «اعتبار مکالمه» چیست؟
    اعتبار مکالمه ارزش ریالی اعتباری است که مشترک به منظور استفاده از شبکه دارا می‌باشد. مشترک می‌تواند با خرید تالیا کارت اقدام به افزایش «اعتبار مکالمه» نماید.


    4. «دوره اعتبار» چیست؟
    دوره اعتبار مدت زمانی است که مشترک می‌تواند از اعتبار مکالمه خود استفاده نماید.

    5. چند نوع تالیا کارت وجود دارد؟



    اعتبار مکالمه: 100،000 ریال
    اعتبار مکالمه: 200،000 ریال
    اعتبار مکالمه: 400،000 ریال

    دوره اعتبار: 30 روز
    دوره اعتبار: 70 روز
    دوره اعتبار: 150 روز

    قیمت(شامل 6% مالیات و عوارض): 106،000 ریال
    قیمت(شامل 6% مالیات و عوارض): 212،000 ریال
    قیمت(شامل 6% مالیات و عوارض): 424،000 ریال



    6. PIN , PUK چیست؟
    PIN یک شماره 4 رقمی است که به منظور قفل نمودن گوشی تلفن همراه به کار می رود. شماره پیش فرض برای فعال سازی آن 0000 می باشد. مشترک پس از اولین فعال سازی می تواند شماره مزبور را به یک شماره 4 رقمی دلخواه تغییر دهد. در صورت فعال بودن PIN ، هر بار که گوشی خاموش و روشن شود از شما خواهد خواست تا شماره PIN را وارد نمایید.

    خطرات استفاده نادرست از PIN:
    • اگر در هنگام فعال بودن PIN سه بار آن را اشتباه وارد نمایید، سیم کارت تالیای شما قفل شده و از شما درخواست PUK می نماید. پس از وارد نمودن PUK ، گوشی منتظر دریافت شماره PIN جدید می ماند که با 2 بار وارد نمودن آن، شماره PIN قبلی از حافظه پاک شده و شماره جدید جایگزین آن می گردد.
    • اگر پس از اشتباه وارد نمودن PIN و قفل شدن سیم کارت تالیا، PUK را نیز 10 مرتبه اشتباه وارد نمایید، سیم کارت تالیای خود را از دست خواهید داد. در این حالت برای دریافت مجدد سیم کارت تالیا، باید هزینه یک پاکت سیم کارت تالیا را به طور کامل پرداخت نمایید.

    توصیه:
    تالیا قویاً از شما می خواهد تا از فعال سازی PIN گوشی تلفن همراه خود، خودداری نمایید. اگر PIN گوشی خود را فعال نموده و پس از 3 بار اشتباه وارد نمودن آن گوشی از شما درخواست PUK نمود، سریعاً و پیش از وارد نمودن هر شماره دیگری، با مرکز خدمات مشترکین تالیا به شماره 8173 تماس بگیرید تا شماره PUK صحیح در اختیار شما قرار گیرد.


    7. آیا ارقام ذکر شده روی سیم کارت همانPIN و PUK هستند؟
    خیر

    8. آیا تالیا یک شرکت ایرانی است؟
    بله

    9. چرا قیمت تالیا کارت بیشتر از اعتبار مکالمه ذکر شده روی آن است؟
    اختلاف قیمت مصرف کننده و مبلغ روی تالیا کارت به علت مالیات و عوارضی است که باید به دولت پرداخت شود.

    10. چرا تالیا کارت با قیمتی بالاتر توسط فروشگاه ها عرضه می گردد؟
    فروش تالیا کارت به قیمتهای بالاتر از قیمت های فوق غیر قانونی می باشد. در صورت مشاهده چنین مواردی خواهشمند است مراتب را به واحد خدمات مشترکین تالیا گزارش نمایید.

    11. پاکت سیم‌کارت تالیا با چه بهایی واگذار می‌گردد؟
    اعتبار اولیه موجود در سیم‌کارت تالیا 200،000 ریال است. با در نظر گرفتن %6 مالیات و عوارض، بهای اعتبار اولیه 212،000 ریال خواهد بود که به مبلغ قابل پرداخت برای سیم‌کارت تالیا یعنی 240،000 ریال (شامل 200،000 ریال بهای فعال سازی سیم‌کارت تالیا و 20% مالیات و عوارض) اضافه می‌گردد. به این ترتیب بهای هر پاکت سیم‌کارت تالیا شامل سیم‌کارت تالیا و اعتبار اولیه موجود در آن 452،000ریال می‌باشد.

    12. اعتبار اولیه موجود در سیم‌کارت تالیا و دوره اعتبار آن چه میزان است؟
    اعتبار اولیه موجود در سیم‌کارت تالیا 200،000 ریال و دوره اعتبار آن 90 روز می‌باشد.

    13. چگونه می‌توان اعتبار سیم‌کارت تالیا را تمدید نمود یا افزایش داد؟
    با خرید تالیا کارت و وارد کردن شماره رمز آن در گوشی تلفن همراه تالیا طبق دستورالعمل پشت تالیا کارت می‌توانید دوره اعتبار و یا اعتبار مکالمه سیم کارت تالیا را افزایش دهید.


    15. آیا شماره تلفن همراه پس از افزایش اعتبار تغییر می‌کند؟
    خیر.

    16. اگر مشترک پیش از پایان اعتبار مکالمه و یا دوره اعتبار اقدام به خرید تالیا کارت و افزایش اعتبار نماید، وضعیت دوره اعتبار و اعتبار مکالمه استفاده نشده چگونه خواهد بود؟
    اگر در دوره اعتبار یک تالیا کارت جدید بخرید و هنوز از اعتبار مکالمه شما مبلغی باقی‌مانده باشد، آن مقدار به دوره اعتبار و یا اعتبار مکالمه تالیا کارت جدید اضافه می‌گردد. بدین ترتیب با خرید به موقع تالیا کارت چیزی از دست نخواهید داد.

    17. چگونه می‌توان از تعرفه‌های تماس و خدمات مطلع گردید؟
    مشترک می‌تواند از طریق تلفن تالیای خود با شماره 444 ، و یا با شماره تلفن 8173 تماس حاصل نمایید. همچنین می توان با مراجعه به پایگاه اینترنتی تالیا به آدرس www.taliya.ir از آخرین تغییرات تعرفه ها و کلیه خدمات تالیا آگاه گردید.

    18. آیا سیم‌کارت تالیا با گوشی‌های موجود در بازار قابل استفاده می‌باشد؟
    بله. سیم‌کارت تالیا از فناوری (GSM (Global System of Mobile بهره می‌برد که با کلیه گوشی‌های موجود در بازار سازگار می‌باشد.

    19. چرا سیم کارت تالیا با بعضی از مدلهای گوشی های سامسونگ کار نمی کند؟
    این مشکل فقط با مدلهای قدیمی مشاهده شده و متخصصین در حال بررسی دلایل آن می باشند. لذا به مشترکین پیشنهاد می شود از مدلهای جدید تر استفاده نمایند.

    20. آیا سیم‌کارت تالیا یک‌طرفه است؟
    خیر. مشترک می‌تواند تماس‌های داخلی و بین‌المللی را برقرار نموده و یا دریافت نماید.

    21. آیا مشترک برای تماسهایی که دریافت می‌کند، هزینه‌ای می ‌پردازد؟
    خیر. تماس‌های دریافتی هزینه‌ای برای مشترک در بر نخواهد داشت.

    22. تالیا چه خدمات ویژه‌ای در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد؟
    سرویس‌ پیام کوتاه (SMS)، سرویس پیام صوتی (VMS)، سرویس نمایشگر (CLIP)، سرویس انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر (Call Diverting) و سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting).

    23. سرویس پیام صوتی چیست (VMS)؟ چگونه می توان آن را فعال کرد؟
    زمانیکه نمی توانید به تماسی پاسخ دهید، تماس گیرنده می تواند پیغام صوتی خود را بگذارد. با استفاده از این سرویس، زمانیکه گوشی شما خاموش می باشد یا در دسترس نمی باشد، مطمئن باشید که هیچ مکالمه و تماسی را از دست نخواهید داد.

    چگونگی تنظیم سرویس پیام صوتی
    مشترکین تالیا می توانند با استفاده از سرویس پیام صوتی (VMS) یک پیامگیر شخصی روی شبکه داشته و به دلخواه و در مواقع مختلف آن را فعال نمایند.

    اگر سرویس پیام صوتی برای شما فعال نبود، می توانید برای فعال کردن آن با مرکز خدمات مشترکین تالیا (444 و یا خط ثابت 8173) تماس گرفته تا ایشان سرویس VMS شما را به رایگان فعال نمایند.

    پس از فعال شدن VMS، وارد منوی تنظیمات Voicemail گوشی خود شده و شماره صندوق پستی 0777 را در قسمت مربوطه وارد نمایید. سپس می توانید وضعیت های مختلفی نظیر در دسترس نبودن، اشغال بودن و ... که در صورت وقوع آنها پیامگیر شما فعال خواهد شد، انتخاب نمایید. در هر کدام از این حالات تماس گیرنده به طور خودکار به پیامگیر شخصی شما متصل شده، پیام خوش آمدگویی ضبط شده توسط شما را خواهد شنید و پس از آن می تواند برای شما پیام بگذارد.

    چگونگی استفاده از سرویس پیام صوتی

    برای شنیدن پیام های خود می توانید شماره 777 را بگیرید. تماس با شماره 777 هزینه ای معادل تماس با تلفن همراه برای شما در بر خواهد داشت.

    چنانچه از خط ثابت برای شنیدن پیام های خود استفاده می کنید، ابتدا باید شماره موبایل خود را گرفته سپس هنگامیکه پیام خوشامدگویی شما در حال پخش شدن است، کلید # را فشار دهید و رمز عبور 4 رقمی خود را وارد کنید. (رمز ورود به صورت پیش فرض 1234 است)


    سرویس پیام صوتی 670 ریال (هر دقیقه) 536 ریال (هر دقیقه) 536 ریال (هر دقیقه)


    24. آیا سیم‌کارت تالیا در خارج از کشور نیز قابل استفاده است؟
    در حال حاضر خیر ولی در آینده نزدیک با استفاده از سرویس جابجایی (رومینگ)، مشترکین تالیا در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس خواهند بود.

    25. در صورتی که متقاضی نتواند در زمان اعلام شده جهت دریافت سیم کارت تالیا به ایستگاه تالیای مربوطه مراجعه نماید، وضعیت در خواست او چگونه خواهد شد؟
    عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از خرید سیم کارت تالیا است و شرکت در این زمینه مسوولیتی نخواهد داشت، هر چند در صورتیکه در پایان دوره واگذاری همچنان سیم کارت تالیا موجود باشد، شرکت مجددا فرصتی در اختیار این متقاضیان قرار خواهد داد.

    26. چگونه می توان از مکان دریافت سیم کارت تالیا مطلع شد؟
    مکان دریافت سیم کارتهای تالیا از طریق روزنامه های کثیر الانتشار ( همشهری، ایران و جام جم) و نیز پایگاه اینترنتی www.taliya.ir اعلام می گردد.


    27. چگونه میتوان از زمان دریافت سیم کارت ها مطلع شد؟
    زمان تقریبی واگذاری سیم کارتها به قرار زیر است. از آنجا که امکان تغییر در زمان بندی ها وجود دارد برای اطلاع از زمان بندی دقیق و ایستگاه تالیا مربوط به خود به روزنامه های کثیرالانتشار ( همشهری، جام جم، ایران) و پایگاه اینترنتی www.taliya.ir مراجعه نموده و یا با شماره 8173 تماس حاصل فرمایید.


    28. چرا اولویت توزیع سیم کارت تالیا بر اساس حروف الفبا است؟
    اولویت بندی توزیع سیم کارت تالیا بر اساس قرعه کشی انجام شده تحت نظارت مسئولین بر مبنای حروف الفبا در نظر گرفته شده تا از تجمع در ایستگاه های تالیا جلو گیری شود.


    29. متقاضیان زیر 18 سال چگونه می توانند سیم کارت خود را دریافت نمایند؟
    این متقاضیان می بایست شخصاً با همراه داشتن کلیه مدارک اعلام شده در زمان مقرر به ایستگاه مربوطه مراجعه نمایند.

    30. آیا فردی به غیر از خود متقاضی می تواند جهت دریافت سیم کارت تالیا مراجعه نماید؟
    وکیل متقاضی با همراه داشتن مدارک وکالت میتواند جهت دریافت سیم کارت مراجعه نماید.

    31. آیا مشترک می تواند شماره تلفن تالیای خود را انتخاب نماید؟
    خیر

    32. در صورتی که آدرس مشترک قبل از دریافت سیم کارت تالیا تغییر کند، در زمان تکمیل فرم باید از کدام آدرس استفاده نماید؟
    مشترک باید از آدرس جدید استفاده نماید.

    33. آیا در زمان واگذاری سیم کارت تالیا، همراه داشتن کد پستی 10 رقمی الزامی است؟
    بله

    34. آیا می توان برای تحویل گرفتن دو یا چند سیم کارت تالیا کل مبلغ را طی یک فیش بانکی واریز کرد؟
    خیر

    35. آیا می توان مبلغ سیم کارت تالیا را به حساب مربوطه حواله کرد؟
    خیر

    36. چگونه میتوان سیم کارت تالیا خود را به دیگری واگذار کرد؟
    تا اطلاع ثانوی امکان واگذاری سیم کارت تالیا وجود ندارد. انتقال سیم کارت تالیا بدون طی مراحلی که شرکت اعلام می کند غیر مجاز بوده و کلیه مسوولیت ها و عواقب آن متوجه مالک اولیه است. بزودی شرکت شرایط و ضوابط انتقال سیم کارت تالیا را اعلام خواهد کرد.

    37. آیا فروش های آتی شرکت باز هم به روش ثبت نام و اولویت بندی خواهد بود؟
    در این خصوص پس از اتمام این مرحله از فروش تصمیم گیری می شود و رسماً اعلام خواهد شد.

    38. از چه زمانی فروش مجدد تالیا آغاز خواهد شد؟
    زمستان سال 1384.

    39. در صورتیکه متقاضی پس از واریز نمودن مبلغ سیم کارت تالیا از خرید آن منصرف شود چگونه می تواند نسبت به استرداد مبلغ پرداخت شده اقدام نماید؟
    متقاضی می تواند با مراجعه به یکی از ایستگاه های تالیا و بهمراه داشتن فیش بانکی، جهت دریافت مبلغ اقدام نماید.

    40. آیا پوشش شبکه تالیا فقط در شهر تهران خواهد بود؟
    شبکه تالیا در 3 مرحله سراسر کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد: مرحله اول - شهر تهران مرحله دوم - مراکز استان‌ها مرحله سوم - کلیه شهرهای کشور

    41. چرا پوشش شبکه در بعضی نواحی بسیار ضعیف است؟
    بروز برخی کاستی ها در شروع کار شبکه های مخابراتی اجتناب ناپذیر است. لذا کارکنان تالیا و گروه بهینه سازی شبکه با کوشش شبانه روزی در صدد رفع این مشکلات و ارایه خدمات بهتر به مشترکین هستند.

    42. در صورتیکه در ناحیه خاصی پوشش شبکه مناسب نباشد چه باید کرد؟
    لطفاً با شماره 444 از طریق گوشی خود و یا شماره تلفن 8173 با مرکز خدمات مشترکین تالیا تماس گرفته و مشکل را گزارش نمایید.

    43. چرا SMS های ارسال شده بیش از یک بار توسط مشترک مربوطه دریافت می شود؟
    این مشکل توسط متخصصین بر طرف گردیده، لذا در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً با شماره 444 تماس گرفته و گزارش نمایید.

    44. چرا ارسال یا دریافت SMS بیش از حد معمول طول می کشد؟
    تاخیر بر اثر در دسترس نبودن دریافت کننده یا خاموش بودن گوشی وی می باشد.

    45. چرا پس از قرار دادن سیم کارت تالیا در گوشی تا مدتی دریافت تماس ممکن نیست؟
    شبکه جهت شناسایی سیم کارت تالیا فعال شده به حدود یک ساعت زمان احتیاج دارد. چنانچه پس از 2 ساعت قادر به دریافت تماس نبودید با شماره 444 تماس حاصل فرمایید.


    46. چه عواملی باعث سوختن سیم کارت تالیا می شود؟
    عوامل فیزیکی، شکستن سیم کارت در زمان قرار دادن در گوشی و نیز وارد کردن کد غلط برای PIN و PUK

    47. چرا در زمان دریافت سیم کارت تالیا جایگزین، مجددا باید هزینه اعتبار اولیه پرداخت شود؟
    سیم کارت تالیا بدون اعتبار اولیه واگذار نمی شود. لذا در صورت دریافت سیم کارت تالیای جایگزین، اعتبار باقی مانده از سیم کارت تالیای قبلی به اعتبار سیم کارت تالیای جدید افزوده خواهد شد.

    48. آیا امکان دریافت ریز مکالمات وجود دارد؟
    ریز مکالمات برای بررسی درستی صورتحساب تلفن صادر می شود در حالیکه در شبکه تالیا مشترک صورتحساب دریافت نمی نماید بنابراین چنین امکانی برای شبکه تالیا پیش بینی نشده است. ولیکن بخش خدمات مشترکین می تواند در این خصوص به طور محدود پاسخگو باشد.

    49. آیا میتوان جهت شنیدن پیغام های صوتی از روشی غیر از تماس با شماره 777 استفاده کرد؟
    بله، مشترکین گرامی می توانند از خطوط ثابت استفاده کنند. برای شنیدن پیام های خود با استفاده از خط ثابت، ابتدا باید شماره موبایل خود را گرفته سپس هنگامیکه پیام خوشامدگویی شما در حال پخش شدن است، کلید # را فشار دهید و رمز عبور 4 رقمی خود را وارد کنید. (رمز ورود به صورت پیش فرض 1234 است)

    50. چگونه می توان پیغامهای صوتی را از صندوق پیغامها پاک کرد؟
    با شماره 777 تماس گرفته، پس از شنیدن پیغام دکمه 2 را فشار دهید.

    51. چگونه می توان در زمان تماس با 888 زبان سیستم را تغییر داد؟
    بعد از پایان پیغام سیستم با وارد کردن شماره 3 ، 1 و 0 زبان سیستم فارسی می شود



  7. #5

    درجه
    عضو جديد
    شماره كاربری
    2063
    نوشته ها
    1
    سپاس ها
    0
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Jan 1970

    پیش فرض

    آيااگر گوشي داراي منوي فارسي نباشد مي توانيم خودمان كاري كنيم كه منوي فارسي افزوده شود اگر فايل آن را
    داريد مي توانيد در اختيار من بگذاريد



  8. #6
    spy99 آواتار ها
    درجه
    مدير سابق انجمن
    شماره كاربری
    27931
    نوشته ها
    129
    سپاس ها
    1
    سپاس از شما 54 بار در 20 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Jul 2005

    پیش فرض

    دوست عزيز منوي فارسي ربطي به نوع سيم كارت نداره.
    شما اگه منوي فارسي ميخواين بايد اولا توي بخش مربوطه درخواست كنين و ضمنا نوع گوشي رو هم بايد اعلام كنيد.
    من غریبه دیروزم ، آشنای امروز و فراموش شده فردا


    پس در آشنایی امروز می نگرم تا در فراموشی فردا یادم کنی



  9. #7

    درجه
    عضو نيمه ممتاز
    شماره كاربری
    31009
    نوشته ها
    495
    سپاس ها
    48
    سپاس از شما 36 بار در 21 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Nov 2005
    محل سکونت
    Tehran
    091-0935

    پیش فرض

    بابا تالیا هیج جا آنتن نمی داه فقط برای ریس شرکتش خوبه دستش بگیره . تازه اونم تالیا داره



  10. #8

    درجه
    عضو جديد
    شماره كاربری
    60753
    نوشته ها
    2
    سپاس ها
    0
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    جزئیات بیشتر...
    تاریخ عضویت
    Oct 2006

    پیش فرض

    این مشکل sms رو شما هم دارین به بعضی از شماره ها مسیج خیلی دیر میرسه




مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •