• ورود

    عضويت در سايت موبايلستان ايميل فعال سازي ارسال نشده است ؟ کلمه عبور خود را گم کرده ايد ؟
  • ثبت نام

  • بستن این دسته بندی اطلاعيه ها


    نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

    Health & Fitness Sports & Lifestyle › ورزشی و تندرستی

    1. Top | #1


      درجه : عضو طلایی
      شماره كاربري : 138149
      نوشته ها: 3,599
      سپاس ها : 96,819
      سپاس از شما 28,193 بار در 3,748 پست
      جزئيات بيشتر

      پیش فرض Twilight Pro v3.4 | خواب راحت و آسوده بعد از کار با گوشی یا تبلت (Health & Fitness)


      Twilight Pro v3.4

      نیازمند اندروید 2.1 و بالاتر

      امتیاز در مارکت: 4.6








      آیا شما هم بعد از کار با گوشی قبل از خواب، تو خوابیدن دچار مشکل میشید؟! (مثل من )
      Twilight راه حل مشکل شماست!

      تحقیقات اخیر نشون میده که مواجه شدن با نور آبی قبل از خواب، ریتم طبیعی خواب رو دچار مشکل میکنه و باعث ناتوانی تو خوابیدن میشه
      دلیل این ناتوانی، گیرنده های داخل چشم شما به اسم Melanopsin هست؛ این گیرنده به لایه باریکی از نور آبی در محدوده 460 تا 480 نانومتر حساس هست که باعث توقف تولید Melatonin میشه
      (Melatonin هورمون مسئول سلامت چرخه خواب و بیداری شما هست) (من فکر کنم کلا این هورمون رو ندارم!! )

      تحقیقات دانشمندان نشون میده که فرآیند خوابیدن یک شخص بالغ، با مشاهده صفحه تبلت یا گوشی به مدت دو ساعت قبل از خواب، یک ساعت به تعویق میفته

      برنامه Twilight دستگاه شما رو با شرایط روز تطبیق میده؛ این برنامه طیف آبی رنگ دستگاه رو بعد از غروب، فیلــتر میکنه و با یک فیلــتر ملایم و مطلوب قرمز رنگ، از چشم های شما محافظت میکنه
      شدت فیلــتر کردن بسته به موقعیت شما و زمان طلوع و غروب خورشید قابل تنظیم هست

      (چقدر بحث علمی و خفن بود! )


      تغییرات:

      • رزولوشن های بالای بیشتر
      • اصلاح نمایش زمان عرفی طلوع بجای زمان رسمی






      برای نمایش یا مخفی کردن متن زیر، اینجا را کلیک کنید

      کد:
      Are you having troubles to fall asleep? Are your kids hyperactive when playing with the tablet before bed time? Are you using your smart phone or tablet in the late evening? Twilight may be a solution for you!Recent research suggests that exposure to blue light before sleep may distort your natural (circadian) rhythm and cause inability to fall asleep.The cause is the photoreceptor in your eyes, called Melanopsin. This receptor is sensitive to a narrow band of blue light in the 460-480nm range which may suppress Melatonin production - a hormone responsible for your healthy sleep-wake cycles.In experimental scientific studies it has been shown an average person reading on a tablet or smart phone for a couple of hours before bed time may find their sleep delayed by about an hour.The Twilight app makes your device screen adapt to the time of the day. It filters the blue spectrum on your phone or tablet after sunset and protects your eyes with a soft and pleasant red filter. The filter intensity is smoothly adjusted to the sun cycle based on your local sunset and sunrise times.Please read the basics on circadian rhythm and the role of melatonin: http://en.wikipedia.org/wiki/Melatonin http://en.wikipedia.org/wiki/Melanopsin http://en.wikipedia.org/wiki/Circadian_rhythms http://en.wikipedia.org/wiki/Circadian_rhythm_disorderPermissions explained: - location - to find out your current sunset/surise times - running apps - to stop Twilight in selected apps - write settings - to set back-light - network - access smartlight (Philips HUE) to shield you household light from blueAutomation through Tasker or other: https://sites.google.com/site/twilight4android/automationExamples of related scientific research:Amplitude Reduction and Phase Shifts of Melatonin, Cortisol and Other Circadian Rhythms after a Gradual Advance of Sleep and Light Exposure in Humans Derk-Jan Dijk, Jeanne F. Duffy, Edward J. Silva, Theresa L. Shanahan, Diane B. Boivin, Charles A. Czeisler 2012Exposure to Room Light before Bedtime Suppresses Melatonin Onset and Shortens Melatonin Duration in Humans Joshua J. Gooley, Kyle Chamberlain, Kurt A. Smith, Sat Bir S. Khalsa, Shantha M. W. Rajaratnam, Eliza Van Reen, Jamie M. Zeitzer, Charles A. Czeisler, Steven W. 2011Effect of Light on Human Circadian Physiology Jeanne F. Duffy, Charles A. Czeisler 2009Efficacy of a single sequence of intermittent bright light pulses for delaying circadian phase in humans Claude Gronfier, Kenneth P. Wright, Richard E. Kronauer, Megan E. Jewett, Charles A. Czeisler 2009Intrinsic period and light intensity determine the phase relationship between melatonin and sleep in humans Kenneth P. Wright, Claude Gronfier, Jeanne F. Duffy, Charles A. Czeisler 2009The Impact of Sleep Timing and Bright Light Exposure on Attentional Impairment during Night Work Nayantara Santhi, Daniel Aeschbach, Todd S. Horowitz, Charles A. Czeisler 2008Short-Wavelength Light Sensitivity of Circadian, Pupillary, and Visual Awareness in Humans Lacking an Outer Retina Farhan H. Zaidi, Joseph T. Hull, Stuart N. Peirson, Katharina Wulff, Daniel Aeschbach, Joshua J. Gooley, George C. Brainard, Kevin Gregory-Evans, Joseph F. Rizzo, III, Charles A. Czeisler, Russell G. Foster, Merrick J. Moseley, Steven W. Lockley. 2007High sensitivity of the human circadian melatonin rhythm to resetting by short wavelength light. Lockley SW, Brainard GC, Czeisler CA. 2003Sensitivity of the human circadian pacemaker to nocturnal light: melatonin phase resetting and suppression Jamie M Zeitzer, Derk-Jan Dijk, Richard E Kronauer, Emery N Brown, Charles A Czeisler 2000Search for more evidence in many scientific articles and empirical studies online. Keywords: Circadian, Melatonin, Melanopsin, Light, Wavelength, Insomnia... Similar to f.lux on Windows or Red Shift on Linux. What's New 3.4 -more high res - fix for civil sunrise times shown instead of official (only a presentational problem - filter is based on official anyway) 3.3 - filter time modes - Always/Sun/Alarm/Custom - Custom mode now available in free version - Visual indicator of filter times - Partial support for non-Sleep as Android alarm clocks - Better support for Sleep as Android - Bedtime to alarm filter times - more high res bitmaps



           
       

      Twilight Pro v3.4
      Size: 1.71 MB

       


    2. 6 كاربر زير از شما HOSSEIN 7 عزيز، سپاسگزاری كرده اند



    3. کسب و کار


    4. Top | #2


      درجه : عضو جديد
      شماره كاربري : 838623
      نام : الکامکو
      نوشته ها: 2
      سپاس ها : 0
      سپاس از شما 0 بار در 0 پست
      جزئيات بيشتر

      پیش فرض

      احتمالا این روز‌ها استرس و دلهره بیشتری دارید. خبر‌های ویروس کرونا پشت سر هم بر سر آدم آوار شده و آرامش افراد را برهم می‌زنند. روال زندگی عادی تغییر کرده است و دلایل زیادی برای تحت فشار عصبی قرار گرفتن وجود دارد.

      [B]چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی /B]

      مثلا، روز‌های متمادی در خانه خود قرنطینه شده‌اید و نمی‌توانید پا به بیرون از خانه بگذارید. مجبور شدید در این وضعیت آلودگی شهر‌ها سرکار بروید یا اینکه کارتان را به خانه آورده و در کنار خانواده مجبور هستید ساعت‌های زیادی دورکاری کنید.

      از سوی دیگر، بسیاری از کسب‌وکار‌ها تعطیل شده یا افت درآمد داشتند. برای ایام نوروز انواع برنامه‌ها را داشتید، ولی اکنون وضعیتی غیر قابل تحمل را می‌گذرانید. برخی از مردم هم به طور طبیعی مستعد استرس و اضطراب هستند و اکنون شرایط به گونه‌ای شده که وسواس بیشتری گرفته و بی‌خواب شدند.

      چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی

      به نظر می‌رسد هیچ زمانی مانند اکنون به آرامش، مراقبه و مدیتیشن نیاز نداشتیم. با توجه به ادامه داشتن وضعیت غیرعادی در کشور، باید سراغ روش‌ها و ترفند‌هایی برویم که باعث آرامش بیشتر روحی و روانی ما شده و بتوانیم ذهن خود را کنترل کرده و روی عادت‌های خود تسلط داشته باشیم.

      خوشبختانه، در اینترنت اپلیکیشن‌های مدیتیشن رایگان خوبی یافت می‌شود که بتوانند استرس ما را کاهش دهند. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

      Simple Habit

      چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی

      این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و به طور محدود حق اشتراک استفاده از آن را به خاطر شیوع کرونا برداشته است.

      به این معنی که شما می‌توانید از طرح‌های مدیتیشن و برنامه‌های مراقبه که برای کاهش استرس و اضطراب طراحی شدند؛ به طور رایگان استفاده کنید.

      در این برنامه‌ها موضوع‌هایی مانند مراقبت از خود (self-care)، کاهش ترس (easing fear)، ارتباطات ذهن آگاهانه (mindful communication) و یوگا در دسترس است. در اپلیکیشن Simple Habit گزینه‌های زیادی برای کشف هرگونه احساس و استرس در خود و روش‌هایی برای از بین بردن آن پیدا خواهید کرد (لینک دانلود اندروید و iOS).

      Calm

      چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی

      یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب مدیتیشن، نرم‌افزار Calm است که مجموعه‌ای از منابع مورد نیاز برای یافتن آرامش و ذهن آگاهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

      از آن‌جایی‌که شیوع ویروس کرونا باعث سلب آرامش بسیاری از مردم در سراسر جهان شده است؛ در نرم‌افزار موبایل Calm مجموعه‌ای از موسیقی‌ها، تمرین‌های مدیتیشن، داستان‌های خواب و موارد دیگر برای هر رده سنی یافت می‌شود.

      این مجموعه سعی می‌کنند توجه ذهن را از اخبار کرونا به سوی دیگری جلب کرده و آرامش را به ضمیر ناخودآگاه مغز برگردانند (لینک دانلود اندروید و iOS).

      Muse

      چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی

      اپلیکیشن Muse: The Brain Sensing Headband در حالت عادی هزینه‌ای ۱۵۰ دلاری برای اشتراک و استفاده دارد، ولی این روز‌ها می‌توانید از مجموعه رایگانی از منابع مدیتیشن برای کاهش استرس خود استفاده کنید.

      در این اپلیکیشن ۲۰ راهنمای مدیتیشن توسط پزشکان مشهور جهانی به صورت رایگان عرضه شده است. همین‌طور، جلسات رایگان مدیتیشن به صورت گروهی و آنلاین در صفحه لایو اینستاگرام آن پیدا خواهید کرد.

      در این نرم‌افزار می‌توانید منابعی برای کسب آرامش بیشتر، توجه به ذهن و افکار، تغییر باور‌ها به شکل آرام و خنکی بهره ببرید (لینک دانلود اندروید و iOS).

      چند اکانت اینستاگرام مدیتیشن

      به جز صفحه لایو اینستاگرام Muse که روزانه برنامه‌های مدیتیشن گروهی و آنلاین برگزار می‌کند و این شانس را به شما می‌دهد تا هر روز با دیگران برای رسیدن به آرامش تمرین و مدیتیشن کنید و به‌نوعی وقت خود را در خانه مفید بگذرانید؛ چندین حساب کاربری معروف مدیتیشن دیگر در اینستاگرام هم برنامه‌هایی برای این روز‌های کرونایی دارند.

      صفحه مربی یوگا Denisse Monge به فالور‌های خود آموزش‌هایی درباره مدیتیشن و اهمیت آن مراقبت از سلامتی روحی و جسمی خود ارائه می‌دهد.

      چند اپلیکیشن مدیتیشن رایگان برای کاهش استرس و اضطراب در این روز‌های کرونایی

      مربی بهداشت و سلامت روان Robyn Youkilis نیز جلسات مدیتیشن ساده‌ای برای فالور‌های خود به اشتراک گذاشته است. این جلسات را می‌توانید حتی در بیرون از منزل و با دیگران تمرین کنید.

      مربی یوگای دیگری به نام Phylicia Bonann نیز موسیقی‌ها و صدا‌هایی برای مدیتیشن طراحی کرده است که به شما کمک می‌کنند تا از استرس خود کاسته و ذهن خود را به سوی ساحل آرامش ببرید. در این صدا‌ها با تکرار برخی تلقین‌ها و تکنیک‌های باستانی مدیتیشن سعی شده ناحیه‌های فعال شده ذهن را دوباره خونسرد کنند.




       توضیحاتی درباره این موضوع

    کلمات کلیدی این موضوع

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •